Koje metode slanja pošiljaka nudite?
Pošiljke u domaćem prometu šaljemo putem dostavne službe Overseas Express. Prekogranične pošiljke šaljemo putem Hrvatske Pošte s brojem za praćenje. Svoju pošiljku također možete podići i sami u našoj trgovini na adresi Tomićeva 4, Zagreb.
Mogu li pratiti svoju narudžbu?
Možete. Nakon što vašu pošiljku preuzme dostavna služba dobiti ćete email s brojem za praćenje pošiljke.
Zašto u sustavu za praćenje pošiljaka ne vidim svoju pošiljku?
Obično je potrebno 12-24 sata da vaša pošiljka bude zabilježena u sustavu za praćenje. Nakon tog perioda trebali biste moći vidjeti svoju pošiljku.
Što ako je paket koji je stigao oštećen?
Primjetite li oštećenje paketa prilikom preuzimanja, odmah upozorite dostavljača koji će poduzeti daljnje korake. Ukoliko ste oštećenje primjetili tek prilikom otvaranja paketa, odmah fotografirajte štetu i obavijestite nas putem elektroničke pošte (info@takemehome.hr). Mi ćemo reklamirati oštećenje dostavnoj službi koja će platiti štetu u transportu. Ukoliko nas ne obavijestite o šteti odmah, možda nećemo biti u mogućnosti nadoknaditi štetu.
Moj paket nije stigao u uobičajenom vremenu, što da radim?
Pošaljite nam e-mail (info@takemehome.hr) kako bismo s naše strane mogli provjeriti s dostavnom službom. Ponekad pošiljka putuje duže nego obično zbog nepredviđenih okolnosti.
Koje metode plaćanja nudite?
Svoju narudžbu možete platiti kreditnim karticama Visa, Mastercard, Maestro, ili direktnim prijenosom s računa na račun (zatražite predračun na info@takemehome.hr).
Želim naručiti veću količinu proizvoda za svoju tvrtku.
Molimo pošaljite nam upit na info@takemehome.hr i poslati ćemo vam ponudu za željenu količinu.
Kako mogu vratiti proizvod?
Ukoliko Vam se primljeni proizvod(i) iz bilo kojeg razloga ne sviđa(ju) ili nisu u skladu s Vašim očekivanjima nudimo mogućnost povrata sredstava sukladno zakonskim uvjetima i rokovima. Troškove dostave i povrata robe u ovom slučaju snosi Kupac.
Upute za povrat proizvoda:
- Proizvod koji vraćate ne smije biti korišten i mora biti u originalnom neoštećenom pakiranju
- Pošaljite nam e-mail na info@takemehome.hr najkasnije 14 dana od primitka pošiljke, s informacijama o proizvodu, datumu kupovine i dostave i zatražite povrat proizvoda.
- Nakon što dobijete suglasnost za povrat od Lumaris studio d.o.o., zapakirajte proizvod u originalno pakiranje i pakiranje za slanje i pošaljite na: Lumaris studio d.o.o. Take me home Croatian design shop Tomićeva 4 10 000 Zagreb
- Proizvod je Vaša odgovornost dok ne dođe do nas. Radi zaštite Vaših interesa savjetujemo preporučeno slanje paketa ili opciju praćenja slanja pošiljke.